מילוי ועיצוב שפתיים

אחרי טיפול קל של רבע שעה רואים מייד תוצאה מדהימה!

לקבלת מידע נוסף
וייעוץ אישי מד"ר בן ארי
מלאי את הטופס:

מרפאות במרכז ובצפון:
תל אביב – רח' הנחושת 3 רמת-החייל
בנימינה – רח' השושנה 23

כל מה שצריך לדעת על עיצוב שפתיים

פיסול שפתיים ועיצובן הוא טיפול פשוט וקצר המתבצע באמצעות חומרי מילוי טבעיים. ד"ר בן ארי מקפיד במיוחד על עיצוב שפתיים במראה מלא  וטבעי. 

למי מתאים טיפול מילוי ועיצוב שפתיים?

הטיפול מתאים למי שרוצה לרענן את מראה הפנים ולעצב את השפתיים המושלמות עבור תווי הפנים הייחודיים שלה, ולמי שבחלוף השנים שפתיה איבדו מהנפח והאלסטיות ונוצרו קמטוטים בשפתיים ומעוניינת בעיבוי שפתיים טבעי.

באיזה חומרים נעשה הטיפול בעיבוי ופיסול שפתיים?

כיום, ניתן להשתמש במגוון חומרים המיועדים במיוחד למילוי שפתיים בחומצה היאלורונית, שפותחו בטכנולוגיה מתקדמת והם טבעיים ובטוחים, אינם יוצרים גושים ונותרים קבועים במקומם. החומצה ההיאלורונית הייעודית לפיסול שפתיים מתאימה במרקמה לרכות הטבעית ולכן אידאלית לעיצוב שפתיים ובנוסף לכך התרכובת האיכותית מכילה גם הרדמה מקומית. עיבוי השפתיים בחומצה היאלורונית ייעודית, מאפשר לעצב ולהדגיש, ולקבל שפתיים במראה טבעי וחושני, שיהלום את תווי פניך באופן מושלם. 

כיצד מתבצע הטיפול?

תהליך מילוי השפתיים ועיצובן מהיר ואינו כואב. הטיפול נעשה תוך שימוש במשחה להרדמה מקומית, במחט דקיקה או בקנולה ובשימת דגש על התאמת חומר המילוי המתאים ביותר לפיסול השפתיים, ובהתאם לרצונות האישיים שלך. במקרים רבים ההמלצה שלנו היא על טיפול בשני שלבים, דבר המאפשר קבלת עיצוב שפתיים טבעי.

יתרונות נוספים של טיפול עיבוי שפתיים הם שניתן לרענן ולהוסיף לחות, לקבל מרקם וצבע משופרים, לטשטש קמטים ולהשיג מראה צעיר, רענן וטבעי.

מתי רואים את התוצאה?

תהליך עיצוב השפתיים הוא מהיר וקל והתוצאות נראות לעין כבר מיד לאחר הטיפול.

איך אני יכולה לוודא שתוצאות מילוי השפתיים שאקבל לא תהיה מוגזמת?

בין אם את חולמת על עיבוי שפתיים במראה חושני, או עיצוב שפתיים במראה טבעי ועדין, בקליניקה של ד"ר שלומי בן ארי, המתמחה  בעיצוב שפתיים, תקבלי יחס אישי. במהלך פגישת הייעוץ נבין ביחד מה הרצונות האישיים שלך, דבר שיבטיח שתהליך פיסול השפתיים ייתן את התוצאה שאת רוצה, ושתקבלי שפתיים במראה שתמיד חלמת עליו.

ד"ר שלומי בן ארי, מומחה ברפואה אסתטית, הוא בעל נסיון רב בעיצוב ומילוי שפתיים. במהלך הקריירה טיפל ד"ר בן ארי בנשים רבות בתשומת לב ובהקפדה על התאמה אישית למבנה הפנים ושמירה על מראה טבעי ולא מוגזם, לקבלת תוצאה מושלמת של שפתיים מלאות ומעוצבות.

בואי לפגישת ייעוץ אישית! 

מלאי את הפרטים ואשמח לחזור אליך ולתאם מפגש היכרות וייעוץ אצלי בקליניקה.

מטופלות מספרות

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
"חוויה מדהימה !!! שנים רציתי לעשות מילוי לשפתיים ומאוד פחדתי , מאיך זה יראה מהכאב .. ברגע שפגשתי את שלומי ידעתי שהגעתי למקום הנכון! הרגשה נוחה ורגועה עבודה מדהימה ומדוייקת ומאוד טבעית ... אני מאוד ממליצה לכל מי שרוצה לעשות שינוי להגיע אליו אני בטוחה שבפגישת ייעוץ מולו כבר תסגור תאריך."
נתנאלה
"באתי למרפאה של שלומי למילוי שפתיים. אני חייבת לציין בפה מלא יצאתי מרוצה ומסופקת!! ד"ר שלומי עם ים של סבלנות, רוגע ותשומת לב הכיל אותי ונתן לי את הכלים להירגע ולא סבלתי משום כאב!! ועל המילוי אין בכלל מה לדבר הגענו לתוצאה הסופית ולמראה שתמיד רציתי וחלמתי עליו!! תודה רבה לך שלומי שמחה מאוד שהצטלבנו דרכנו ושמחה על הבחירה בך..על איכות לא מתפשרים!!"
מיכל
"הגעתי לקליניקה עם הרבה חששות איך אראה לאחר הטיפול. וכשנפגשתי עם ד"ר שלומי בן ארי,הכול התבהר. שלומי השרה עליי אוירת נינוחות,הסביר והרגיע וליווה בכל שלב את אופן הטיפול,מיד הבנתי שאני בידיים טובות וכל החששות נעלמו כלא היו. שלומי היה קשוב לרצונות שלי,ידע לכוון ולתת את דעתו המקצועית ,הטיפול היה עדין ובעיקר נשא פירות,יצאתי מאוד מרוצה . וחשוב מכל,שמר על מראה טבעי ,בדיוק אבל בדיוק כמו שרציתי. ממליצה בחום ללא היסוס."
כרמית
"ד"ר בן ארי הקוסם🥇 אומרים שלא מספיק רק ללמוד רפואה..צריך גם להיות רופא אנושי ולתת גם סימפטיה,וזה מה שהופך אותך לרופא מעולה.. תודה מעומק הלב על שירות ואיכות ללא פשרות💯 תודה על ההקשבה,הסבלנות,ההכלה והמקצועיות🏆 תודה על היכולת לחזור אחורה בזמן.. היה כייף גדול וכייף גדול להכיר רופאים מהסוג שלך!! אני לגמרי "עפה" על עצמי..בזכותך!!!! ממליצה בחום!!!!אתה עילוי🥇🏆 מחכה בקוצר רוח ל"דייט" הבא שלנו."
מירב
"הגעתי לד״ר בן ארי לאחר חששות גדולים מאוד. מייד עם כניסתי למקום הרגשתי איך החשש מפנה מקום לרוגע. מלבד העיצוב הנעים והרגוע של הקליניקה קבלת הפנים של ד״ר בן ארי הייתה לבבית ומקצועית. הוא היה קשוב לחששותיי ולבקשותיי וביחד הגענו לתוצאה שכל כך קיוויתי לה. מראה טבעי מעודן ויפה. הפרמטר הכי טוב לעבודה מוצלחת ומקצועית הוא שכולם מחמיאים שאת נראית טוב אבל לא באמת יודעים לשים את האצבע על מה עשית. אני כבר יודעת שאת כל הטיפולים שאצטרך בהמשך אעשה רק אצל ד״ר בן ארי וזאת גם ההזדמנות להודות לו על הכל 😊"
כינרת
"הרבה זמן חיכיתי ושמחה ככ שחיכיתי כדי להגיע לרופא הכי טוב שאפשר לחשוב עליו. הכל רגוע, בעדינות, ברגישות רבה ובהבנה עמוקה. מיקצועי עם תוצאות מופלאות- שאף אחד לא יכול לראות.. פתאום את נראית פשוט טוב בלי שיבינו למה (אולי היית בחופשה ?)... ממליצה בחום על ד״ר שלומי בן ארי 🙏"
ענת

צרי קשר לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ אישי:

מרפאות בצפון ובמרכז:
תל אביב – רח' הנחושת 3 רמת-החייל
בנימינה – רח' השושנה 23

אודות ד"ר שלומי בן ארי

ד"ר שלומי בן ארי, בוגר הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בן גוריון שבבאר שבע. סיים את התמחותו ברפואת נשים, מיילדות וכירורגיה גניקולוגית בשנת 1989, במחלקת נשים של בית החולים וולפסון שבה עבד שנים.

השתלם ברפואה אסתטית במגוון השתלמויות בינלאומיות, בטכניקות הטיפול החדשניות והמתקדמות בעולם. משתתף באופן שוטף בהשתלמויות בארץ ובחו”ל.

מתעניין מאוד בטכנולוגיה מתקדמת ולקח חלק בפיתוחים טכנולוגיים רפואיים פורצי דרך. מתגורר בבנימינה, נשוי לנילי ואב לארבעה ילדים.

מענה לשאלות שלך

טיפול שפתיים מתאים למגוון רחב של נשים: נשים צעירות שרוצות שפתיים מלאות יותר , למי  שרוצות לתקן א-סימטריה ולנשים שרוצות להשיב לשפתיהן את הנפח שירד באופן טבעי עם חלוף השנים. לעיתים, גם מי שבצעירותה נהנתה משפתיים מלאות מגלה שהשפתיים מאבדות מנפחן והופכות דקות יותר. 

טבעי זאת ההתמחות שלנו: ד"ר בן ארי מומחה במילוי שפתיים בעיצוב מלא וטבעי.

לקוחות רבות שפונות למילוי ועיצוב שפתיים חוששות ממראה עשוי ומלאכותי – אצלנו זה לא יקרה. מילוי שפתיים יכול וצריך להיראות טבעי. ד"ר שלומי בן ארי מקפיד שבאמצעות טיפול המותאם אישית לך, השפתיים יהיו מעוצבות, מלאות וגם טבעיות.

הטיפול הינו קל ואינו כואב. ד"ר בן ארי מקפיד להשתמש בחומר אלחוש אפקטיבי שנרקח במיוחד עבור השימוש במרפאתו.

הקליניקה עובדת בתקופת הקורונה בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול תוך הקפדה על ניקיון והיגיינה מרבית. הטיפול נעשה אישית על ידי ד"ר בן ארי בלבד.
לכל לקוחה נקבע תור והיא אינה פוגשת מטופלות אחרות. מרווח הזמן שנלקח בחשבון בין התורים מאפשר פרטיות מרבית וכמובן חיטוי וניקוי יסודי מלקוחה ללקוחה.

בוודאי, ניתן להשאיר פרטים בטופס או להתקשר למרפאה בטלפון 04-864-5611 לקביעת פגישת ייעוץ עם ד"ר שלומי בן ארי, ללא עלות או התחייבות

ניתן לשוב מיד לפעילות ולשגרה.

קליניקת הבוטיק של ד"ר בן ארי נמצאת ברחוב שקט הצופה לכרמים בבנימינה ומעניקה פרטיות מרבית לכל לקוחה. יש חניה פרטית בחצר. הקליניקה  ממוקמת במרחק 4 דקות הליכה מתחנת הרכבת.

הכתובת: רחוב השושנה 23 בבנימינה.

צרי קשר לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ אישי:

מרפאות בצפון ובמרכז:
תל אביב – רח' הנחושת 3 רמת-החייל
בנימינה – רח' השושנה 23

כל הזכויות שמורות לד"ר שלומי בן ארי | דף נחיתה ע"י אור סופר

Call Now Button