מה את חייבת לדעת על סקין בוסטר (חומצה היאלרונית)

רסטילן סקינבוסטר הוא הכלי היעיל והטבעי לטיפול בסימני הזמן הניכרים בעור!

רסטילן סקינבוסטר היא חומצה היאלורונית חדשנית בהרכב ייחודי שגורמת לשיפור איכות העור ולמראה עור זוהר ואטרקטיבי ולהחלקת קמטים עדינים. 

החומצה ההיאלורונית HA נוצרת בגוף באופן טבעי. אחת מתכונותיה היא יכולתה לספוח מולקולות מים בתאי העור. הרוויתם של התאים במולקולות מים גורמים לעור למראה זוהר, למיצוק, לאלסטיות ולרעננות. עור רענן ורווי מים הוא מראה המאפיין עור צעיר וגמיש, אך עם התבגרותנו כמות החומצה ההיאלורונית ויכולתה לספוח מים ולהחזיקם בתאי העור יורדת. 

החומצה ההיאלורונית היא אחד מהמרכיבים ברקמות העור והמפרקים ומהווה למעשה חומר טבעי בגוף ולכן היא בטוחה מאוד לשימוש. הזרקת החומצה ההיאלורונית נעשית באמצעות מחט עדינה ביותר ואינה כואבת, ובמידה ויש צורך ניתן למרוח לפני הטיפול משחה מיוחדת לאלחוש מקומי.

השימוש בחומצה היאלורונית חולל מהפכה בתחום האנטיאייג'ינג. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת טיפול מהיר,בטוח, מופחת כאב ובעל תוצאות מוכחות מדעית.

מהו ההבדל בין הטיפול בסקין בוסטר לבין מילוי קמטים באמצעות חומצה היאלורונית?

האפקט המרכזי בטיפול זה הוא ספיחת מים ושימור לחות העור בפנים וזאת לעומת חומצה היאלורונית רגילה המאפשרת מילוי קמטים עמוקים והחזרת נפחים. הטיפול הוא באיכות העור ושיפור גמישותו ומראה זוהר ואטרקטיבי. כמו כן, אופן ההזרקה ייחודי לטיפול.

 רסטילן סקינבוסטר מהווה גישה פורצת דרך בתחום הצערת העור ושיפור מרקם העור

איך זה עובד?

הסקינבוסטר הוא חומצה היאלורונית המיוצרת בטכנולוגיה ייחודית ומיוצבת המאפשרת ספיחה אדירה של מים ושימורם בעור לתקופה של עד כשנה. הטיפול מעניק לחות לשכבות התת עוריות היכן שהעור הכי זקוק לה. החומר פועל מתוך העומק אל פני העור ומעניק מראה זוהר וצעיר. 

לאילו שימושים נועד הטיפול ברסטילן סקינבוסטר?

  1. חידוש ורענון העור עבור גברים ונשים בעלי כל סוגי העור
  2. הצערת ומיצוק העור במטופלים צעירים ומבוגרים
  3. שיפור מראה ומרקם עור פגום, לטיפול בנזקי שמש ועישון, קמטוטים קטנים וצלקות אקנה עדינות
  4. הטיפול נעשה באזורים הבאים: פנים, צוואר, גב כף היד ומחשוף (de'colletage)

כיצד הטיפול מתבצע?

הטיפול מתבצע אך ורק על ידי רופא מומחה ומנוסה ברפואה אסתטית. הקומפלקס הייחודי של החומצה ההיאלורונית  של הרסטילן סקינבוסטר מוחדר לעור באמצעות מזרק חכם, מדוייק בעל מחט דקיקה ייעודי לטיפול זה. המזרק עם מערכת SmartClic  תוכנן ועוצב כך שיהיה אפשר להזריק מנות קבועות ומדודות לכל אורך הטיפול בדיוק מירבי.

התוצאה המרשימה נראית לעין עד שבועיים מהטיפול הראשון, אך מכיוון שהתוצאה נבנית באופן הדרגתי מטיפול לטיפול, מומלץ על 2-3 טיפולים עוקבים האורכים כ15-25  דקות בהפרשים של 2-4 שבועות זה מזה. 

בתום סדרת הטיפולים יקבל עורך מראה בריא, זוהר וקורן ויהיה אלסטי ורך למגע. בזכות ייצובה של החומצה ההיאלורונית יימשך המראה החיוני למשך כ12חודשים. טיפול נוסף לאחר 6 חודשים ישמר את התוצאה למשך שנה נוספת.

במרפאתי אנו משתמשים רק ברסטילן סקינבוסטר המקורי שהיא החומצה ההיאלורונית הראשונה והמקורית לטיפול ושיפור מרקם העור. לרסטילן סקינבוסטר פרופיל בטיחותי מקיף אשר מבוסס על מחקרים קליניים רבים. בקליניקה יש לנו נסיון רב  ושביעות רצון מובהקת של המטופלות המדווחות על שיפור מרקם העור ומראה עור קורן, חלק וצעיר ותחושה של מיצוק, אלסטיות ורכות.

שוקלת טיפול Skin Booster? אני מזמין אותך להתייעץ איתי באופן אישי:




    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    Call Now Button